19:45 27.11.2018 | NB A, VŠE Žižkov
Zjisti, jak vybudovat silnou značku, která bude odlišitelná od konkurence a čitelná pro zákazníky. Co všechno je potřeba promyslet a nastavit, aby nemusela zákazníky lákat na slevy, ale nabídla jim něco navíc, díky čemu ji začnou milovat. A jak se to všechno promítne do její online komunikace.
Zuzka a Iveta jsou konzultantkami z Taste Lovebrand, kde pomáhají malým a středním firmám uvědomit si, že i jim se vyplatí vědomě budovat své značky. Zuzka předtím pracovala na značkách v podnicích sítě Ambiente a vedla marketing pro Kulinu. Iveta měla na starosti oddělení sociálních médií v agentuře Taste Sun a vymýšlela strategie pro různé typy značek.
Taste je digitální agentura, která vznikla v říjnu roku 2017 spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. Později se součástí stala i agentura Lovebrand. Taste tak pokrývá všechna důležitá témata, od tradičního online marketingu přes kreativní služby či rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a data-driven automatizaci.